Padomi reģistrācijai

Pirms vēlies kļūt par tirgotāju mūsu vietnē, lūdzu izlasi mūsu padomus un sagatavo visu nepieciešamo pirms pieteikumu aizpildīšanas.

Zīmols

Lieliski, ja tev jau ir izstrādāts uzņēmuma vai piedāvāto produktu zīmols. Mēs priecāsimies redzēt tevi mūsu platformā!

Bet tiem, kam tāda nav, iesakām padomāt par to. Jo mēs zinām, ka tu esi ieguldījis milzu pūles, lai radītu savu produktu. Bet otrs svarīgākais ir savs zīmols, kas tevi identificē. Tāpēc neatstāj to otrajā plānā, jo zinām, ka neizteiksmīgs zīmols spēj nogalināt arī visskaistākās idejas.

Fotogrāfijas

Pievilcīgas un pārdomātas produktu fotogrāfijas, iespējasms, ir vissvarīgākais, lai varētu sasniegt labus pārdošanas rezultātus. Labs fottoattēls lieliski prezentēs tavu izstrādāto dizainu un kvalitāti. Šī ir svarīgākā lieta, ko mēs izskatīsim tavā pieteikumā. Lūdzu pārliecinies, ka atsūtītie attēli ir kvalitatīvi. Šodien labus fottoattēlus var uzņemt pat ar telefonu, nav vajadzīga speciāla tehnika vai fofostudija. Internetā var atrast lieliskas idejas, kā padarīt tavu produktu fotogrāfijas efektīvākas.

Pieteikuma veidlapā tev ir lūgts pievienot maksimāli 6 fotoattēlus, tiem ir jābūt kvadrātveida formātā (Instagrama formāts). Maksimālais faila lielums ir 2MB un minimālais paltums – 600 pikseļi.

1. fotoattēls būs tas, kas parādīsies kā galvenā fotogrāfija. Tas arī būs pircēja pirmais iespaids par tavu produktu un biznesu. Tāpēc padomā par fotogrāfiju, ko izvietosi pirmo.

Stāsts par produktu

Visa pamatā ir stāsts. Stāsts par tevi un tavu unikālo produktu. Nebaidies izcelt tā pārsteidzošās īpašības vai tehniku, kādā tas radīts vai gatavots. Pārliecinies, ka tu izcelies. Lūdzu izvēlies pareizo kategoriju. Kā galveno izvēlies to kategoriju, kuras produkti tev ir visplašākajā klāstā.

Mēs lūdzam tevi apkopot savu biznesu ne vairāk kā 7 vārdos. Tas ir izaicinājums, bet tas ļauj pircējiem redzēt momentuzņēmumu par tevi un ideja ir likt viņiem vēlēties vairāk.

Video jeb prezentācija

Zinām, ka lielākoties tirgotājiem šāds materiāls nav uzreiz pieejams, tāpēc – līdzīgi kā ar fotogrāfijām – pameklējet idejas internetā, kā sagatavot īsu – piecu minūšu garu – video par sevi uni savu produktu. Iedomājies, ka pircējs stāv tavā priekšā reālā laikā un vietā un viņš jautā tev – kas tu esi un ko piedāvā? Tik vienkārši! Jo atraktīvāks un pozitīvāks būs tavs video, jo vairāk pircēju apmeklēs tavu virtuālo stendu, lai apskatītu piedāvājumu tuvāk.